[OSM-talk-nl] Meeting Twente

Foppe Benedictus foppe.benedictus at knkv.net
Fri Sep 14 11:23:11 UTC 2007

Hallo allen,

ik schrok dat de meeting in Enschede voor volgende week gepland staat. Ik heb
medewerking van het ITC, maar ik vraag mij af of er meer dan 3 mensen gaan
komen, dan is het weinig nuttig om hen in te schakelen. Ook kwam ik er achter
dat ik wellicht moet reserve zitten op zaterdag (we zijn een zondagsvereniging,
maar helaas). Of te wel heeft het nut om alles door te laten gaan? Als het goed
is zit de data van AND dan erin en zijn er genoeg dingen te bedenken om te
doen..

Foppe