[OSM-talk-nl] AND & Map 2.0

Lex Tiekink lex.tiekink at and.com
Fri Sep 14 11:33:15 UTC 2007

AND volgt actief wat er in de OpenStreetMap community gebeurt, en volgt dus
ook deze mailinglist!

Het standpunt van AND is dat de community moet beslissen over zaken zoals
tagging standaarden etc., AND geeft slechts input over hoe de data van AND
het beste geconverteerd kan worden zonder dat er iets verloren gaat. We zijn
dus niet nadrukkelijk aanwezig, maar volgen wel alles op de voet en zijn
beschikbaar voor vragen indien gewenst.

Over Map 2.0 (www.map20.org): Het was al langer bekend dat AND de toekomst
ziet in User Generated Content, en vandaar ook dit initiatief van AND. Maar
er is toch wel een groot verschil tussen OSM en Map 2.0 en we zien dan ook
bestaansrecht voor beide initiatieven. Uiteraard blijven wij OpenStreetMap
steunen. En wellicht vinden OSM-ers het ook leuk om op de Map 2.0 site een
account te creeren en de kaart te editen!

Met vriendelijke groet,

Lex Tiekink
AND