[OSM-talk-nl] FW: Even voorstellen

Bert Muijtstege bert_muijtstege at hotmail.com
Thu Sep 20 17:15:07 UTC 2007

Hallo, Lang deze weg wil ik me even voorstellen: Mijn naam is Bert en ik woon in Glanerbrug, tussen Enschede en Glanerbrug.Sinds een aantal weken volg ik dit project, en heb het een en ander toegevoegd.Ik gebruik een Garmin GPSmap 60GS, welke m de weg wijst tijdens het MTB-en(wat nu dus met de AND import is verwijderd...)Ik fietsveel in de grensstreek (Gronau BAD Bentheim)en daar is nog wel het een en ander wit...Ik wacht nog een dagje tot de import gereed is, zal eens kijken wat er dan te voorschijn komt.. Groeten,  Bert

Jouw nieuws is wereldnieuws! Plaats het op MSN.nl