[OSM-talk-nl] Meeting Twente

Jaap-Andre de Hoop j.dehoop at data-assist.nl
Thu Sep 20 17:49:23 UTC 2007

Aloha,

Lijkt me nuttig om de meeting wat uit te stellen, niet alleen vanwege de
opkomst, maar ook inhoudelijk, ikzelf zou eerst wat met de nieuwe
gegevens willen stoeien en wat pijnpunten zoeken (dinkel die nog buiten
zijn oevers treed, in een mooie driehoek),zodat we daarnaar kunnen kijken.
Maandag of donderdag zou een optie kunnen zijn (momenteel donderdag
niet, okt-dec maandags niet, tenzij het hier bij mij gehouden wordt, kan
ik keurig op de kids passen).

Groets,

Jaap-Andre