[OSM-talk-nl] Helaas pindakaas -- Re: urgent - praktisch nut kaart- RTL interview

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Fri Sep 21 11:01:48 UTC 2007

On 9/21/07, Ante Wessels <ante at ffii.org> wrote:
> De hoofdredacteur heeft al besloten dat het niet door gaat. Het moet echt iets
> zijn panklaar voor het grote publiek. Begrijp ik wel. Het wordt ook vervelend
> als de website overstroomd wordt met mensen, en ze kunnen er niet echt iets
> mee.

Dacht ik al. Ik wou eigenlijk voorstellen om minstens een week te
wachten, misschien twee, zodat de hele dataset de kans heeft gekregen
om rerendert te worden. En er is ook downtime vanmiddag.

Het gaat op het ogenblik zo hard dat je soms niet weet wat er allemaal gebeurt.

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/