[OSM-talk-nl] AND import, voor zover mogelijk, klaar

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Fri Sep 21 11:47:55 UTC 2007

Hoi,

Jullie kunnen nu je slag slaan. Ik de grootste gedeelte van de
nodes/segementen dat verwijdert waren gedurende de upload terug gezet,
dus zit nu eindelijk bijna alle data in.

Er zijn een aantal wegen dat ik niet de moeite voor ga doen om ze goed
te maken. Ik denk dat ze in de buurt van de "protected areas" zijn,
maar zeker weten doe ik het niet.

API zal down zijn vanmiddag, om de quadtiles idee te implementeren.
Dan zal hopelijk de rendering sneller gaan en kunnen wij NL goed op de
kaart zetten in osmarender.

Straten over zijn (nee, k weet verder niet waar ze zijn):
Hoofdvaartsweg
A270 (2 keer)
Ruwe Putten
Ter Warden