[OSM-talk-nl] OSM weer in NRC Next

René van der Veer rene at notfound.nl
Fri Sep 21 14:21:40 UTC 2007

Even voor de duidelijkheid: mijn voorkeur gaat uit naar een manier
die geen inbreuk maakt op het auteursrecht, dus bij deze:

http://www.nrc.nl/economie/article772221.ece/Straatje_in,_straatje_uit

Mijn vrees is echter dat dit artikel volgende week verdwijnt van de
NRC-site of verplaatst wordt, en vervolgens nergens meer te
achterhalen is. Verder zijn de foto's niet op de site opgenomen en
heeft een papieren krant gevoelsmatig toch een streepje voor op de
zoveelste vermelding op een website.

Met vriendelijke groet,

René

PS Voor degenen die het nog steeds misdadig achten: http://