[OSM-talk-nl] Wat nu ?

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Sat Sep 22 07:11:32 UTC 2007

Hoe gaan we nu verder ?

Gewoon gaan josm-en  en de fouten eruit halen ?

Of verwachten jullie nog relevante wijzigingen

Voordat we gaan editen ?

Het is wel ingewikkeld geworden met

Al die niet-weg gerelateerde info zolas water

En grenzen. Kunnen we die niet eenvoudig onzichtbaar maken /

Ik heb mijn wijk nu behoorlijk goed doorgenomen, en

de data van AND zit werkelijk vol fouten.

Ik moet zeggen dat mijn wijk woonerf

gestructureerd is  , en dus veel bruggetjes, autoblok

en fiets/voetpaden heeft.

Als een weg eindigt in een fietsdoorgang van bijvoorbeeld

50 meter, dan trekt AND deze gewoon als unclassified door.

DWZ met de auto kun je daar dus doorrijden (niet dus !)

Ik schat dat in mijn wijk van +/- 2 km dat een 70 -80 maal

voorkomt. Om nog maar niet te spreken over bussluis

busbaan enz.

Veel fietspaden zijn gewoon als weg opgevoerd.

Er is dus nog VEEL correctiewerk te doen.

Gert