[OSM-talk-nl] eastereggs

Zoran Kovacevic zoran at kovacevic.nl
Tue Sep 25 12:00:33 UTC 2007

Nee, ben 3 oktober weer terug. Dat weekend is voor mij echter wat lastig
voor zover ik nu kan overzien.

Aanpak lijkt mij goed. En een Wii is ter plaatse :)

We zouden evt. (semi) tegelijkertijd op meerdere plekken een party
kunnen houden. Scheelt een hoop reistijd, en - afgezien van onderstaande
algemene punten - is mappen toch een lokale bezigheid.