[OSM-talk-nl] eastereggs

Zoran Kovacevic zoran at kovacevic.nl
Tue Sep 25 12:39:54 UTC 2007

> Een multithreaded mapping event! Ja, leuk idee. Zeker als we dan op
> de 1 of andere manier met elkaar in contact kunnen staan over de
> resultaten / dingen waar we tegenaan lopen. Dat kan best IRC zijn
> ofzo. Wel wat meer werk om te organiseren, maar extra motiverend als
> je weet dat je soortgenoten in heel Nederland bezig zijn voor
> hetzelfde doel.

Laten we dat niet het doel maken, anders gaat het er niet van komen
(niemand kan tegelijkertijd). Beter lijkt mij om een datum te stellen en
een party te organiseren en te vragen wie er mee doet (ter plekke of op
een andere locatie).

> Wat te denken van het weekend erop? We hebben het dan over 12 en 13
> oktober.

Vooralsnog lijk ik te kunnen, maar laat het niet daar van afhangen.
Anders gezegd: het is 12/13 oktober ;)

Wie doet er mee?

Groet, Zoran