[OSM-talk-nl] [Fwd: [OSM-talk] Unwayed segments - action required now]

Rob Aerts rob at coolbegin.com
Tue Sep 25 19:32:27 UTC 2007

zover ik het heb gelezen
- data reductie, ze zijn (schijnbaar) overbodig (30-40% overhead)
- makkelijker data model, het is nu eenvoudiger data van een way te
beheren/opvragen/editten (geen unordered segments meer)

ik vond ze toen ik ermee aan het stoeien was ook lastig
moet je een keer door de data om een way te vinden
dan nog een keer om de segments te vinden
en dan nog eens een keer voor de nodes uiteindelijk op te halen..

Op 25-09-07 heeft Zoran Kovacevic <zoran at kovacevic.nl> het volgende
geschreven: