[OSM-talk-nl] Delft EO

Maarten Deen mdeen at xs4all.nl
Wed Sep 26 05:36:22 UTC 2007

Ja, dat mag. Ik vind het zelf erg lastig en zou zelf nooit zo mappen, maar ik ben al 6 ways tussen dezelfde nodes tegen gekomen: twee provinciegrenzen, twee gemeentegrenzen en twee kanten van dezelfde rivier.
Ik vind dat vreselijk.

Die layers heb ik ook al gezien. Ik zie dat veel gruggen niet met bridge=yes getagt zijn, maar wel layer=-3 hebben. Terwijl de omgeving geen layer heeft.

Helaas, dat zal allemaal aangepast moeten worden.

Stukke weg (die al gewayd zijn) kijn je in JOSM al combineren: combine way.

Maarten