[OSM-talk-nl] Delft EO

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Wed Sep 26 16:46:07 UTC 2007

TIP:

Als je op een gemakkelijke wijze veel tags wilt kunnen wijzigen,

kan dat vaak sneller met een text-editor dan met  met JOSM.

Ik laadt bijvoorbeeld delft eo in Textpad , een gratis te gebruiken

(maar geen freeware) editor met een goede implementatie

van regular expressions (=luxe search&replace).

Textpad is erg krachtig en bovendien erg snel

Bijvoorbeeld :

alle pedestrians heb je in 0.1 seconde vervangen door cycleway.

In delft eo waren dat er 2000.

Doe dat maar eens na met de hand.

Ik zla proberen deze week wat meer tips voor het werken

meer RE's te plaatsen.

Gert