[OSM-talk-nl] busbanen taggen

Koos van den Hout koos at kzdoos.xs4all.nl
Wed Apr 2 21:26:40 BST 2008

Ik vroeg me ook af hoe het zat met busbanen, en dat bleken exact
dezelfde te zijn als Armijn eerder in
http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-nl/2008-January/004216.html
noemde: die in de Uithof, uit de AND import blijkbaar als voetgangersgebied
overgenomen.

Ik heb 'route: bus' maar even overgenomen wat al eerder gebruikt was voor
busbanen in Utrecht-oost en dit overgenomen. Dus wat ik nu doe:

route: bus, highway: unclassified, access: no

voor een busbaan in Utrecht. Op de openstreetmap wiki kon ik niets
"officieels" vinden voor busbanen.

                                                  Koos

--
Koos van den Hout,           PGP keyid DSS/1024 0xF0D7C263 via keyservers
koos at kzdoos.xs4all.nl        or RSA/1024 0xCA845CB5                        -?)