[OSM-talk-nl] Campings op de fietsmap

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Thu Apr 3 14:25:20 BST 2008

Oh ja Rob,

De LF1 enz bordjes nog...

Gert

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: talk-nl-bounces at openstreetmap.org
[mailto:talk-nl-bounces at openstreetmap.org] Namens Rob
Verzonden: donderdag 3 april 2008 15:17
Aan: OpenStreetMap NL discussion list
Onderwerp: Re: [OSM-talk-nl] Campings op de fietsmap

ja ik heb de cache vanmorgen gecleared en de stylesheet voorzien van
world boundaries zodat hij op zoom 9 en lager geen waterig nederland
meer laat zien.. of dit gelukt is weet ik nog niet.

wat werkt er niet aan het camping symbool ? hier staat er netjes
eentje, zou wel nog de naam bij mogen.
<http://tile.openstreetmap.nl/~rubke/fietskaart/index.html?zoom=15&lat=5
2.0182&lon=4.37953&layers=B00>

verder wil ik nog wat doen aan:
- hoogspanningsleidingen.. wel of niet, of allleen op een bepaald zoom
level(s)..
- parkeerplaatsen, stad is half blauw van die dingen.. misschien
alleen op zoom level  15/16 zichtbaar maken.
- tzt mtb routes erbij, als er een officiele tag voor is.

Op 03-04-08 heeft Gert Gremmen<Administrator at ce-test.info> het
volgende geschreven:

http://tile.openstreetmap.nl/~rubke/fietskaart/index.html?zoom=12&lat=51