[OSM-talk-nl] Lange afstandsroutes

Eugene van der Pijll eugene at vanderpijll.nl
Sun Apr 6 22:52:24 BST 2008

Gert Gremmen schreef:

> LF11 is toch een Landelijk Cycle Network ?? :<)))))
>
> Zo zie je dat foutjes lang door kunnen gaan, heb al weken
> niets anders ingetikt.

Als ik de baas zou zijn van OSM, had ik die afkortingen al lang vervangen.

"network=local" is toch een stuk duidelijker? We taggen autowegen toch
ook niet als "highway=pr" of "highway=tr"?

Zijn er meer mensen die er zo over denken? En zou het lonen om dit eens
ter sprake te brengen op de internationale lijst, of op de wiki?

Eugene