[OSM-talk-nl] map verfraaien

Lambertus osm at na1400.info
Tue Apr 8 12:11:55 UTC 2008

Rob wrote:

> en bij rivieren:
> Griend / uiterwaard
> Laaggelegen (intergetijde-) gebied langs de rivieren dat veelvuldig
> onder loopt, is beplant met wilgenhout.
natural=floodland ??

> vind je soms ook bij heide, of zandgroeve
> trouwens de sahara is dan wel een erg groot strand ;)

Hmm, ja maar de Sahara bestaat niet alleen uit zand maar ook uit heel
veel kale rots (natural=scree ??).

Ach, ik weet het ook niet en doe maar een gok op basis van de map
features en proposals. Er zijn zo ontzettend veel grondsoorten en
combinaties daarvan, ben niet van plan om daarvoor allemaal
verschillende tags te verzinnen. Mag ik anders eerst wel een studie
geografie voor gaan doen om dat goed te kunnen taggen....