[OSM-talk-nl] map verfraaien

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Wed Apr 9 16:07:15 BST 2008

Er is een plan om layers te gaan introduceren op databaseniveau.
Hierover is wel discussie geweest op dev en op talk. Zie bijvoorbeeld
[1]
Het lijkt mij een goed idee om bepaalde thema's of extern verkregen
databronnen in een afzonderlijke laag te zetten (komt neer op een
afzonderlijke tabel in de database, denk ik).

[1] http://www.nabble.com/Multiple-layers-in-the-database-to16076897.html#a16090735
--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/

Op 9 apr 2008, om 13:05 heeft Rob het volgende geschreven: