[OSM-talk-nl] map verfraaien

Freek freek_osm at vanwal.nl
Thu Apr 10 09:41:30 UTC 2008

On Thursday 10 April 2008, Rob wrote:
> jullie hebben helemaal gelijk
> zullen we alle icons vanaf zoomlevel 13 doen ?

Persoonlijk zou ik 14 doen (zoals kerken nu), maar 13 is ook goed (zie
bijvoorbeeld Den Haag op zoom level 13, daar is het vrij druk met musea, als
daar ook nog kerken bij komen wordt het nog drukker).

Ik vind trouwens dat de kaart er al best mooi uit begint te zien, vooral
zoomlevel 12 met alleen de belangrijkere wegen en 14 met alles er op.
Daartussen zit nu echter 13 waar wel fiets- en wandelpaden zijn aangegeven
maar niet de gewone wegen. Het aardige is dat je dan kunt zien waar men al
gefietst heeft, maar vooral al die losse korte stukjes fietspad zien er m.i.
niet uit...

--
Freek