[OSM-talk-nl] map verfraaien

Theun theun.mail at gmail.com
Thu Apr 10 19:06:03 UTC 2008

Hi Rob,

Ik zou alleen icons vanaf zoom 13 doen van hoge gebouwen die vooral in het
open gebied als referentiepunt kunnen dienen. Kerken, Molens, Kastelen,
Vuurtorens etc.
Parkeerplekken, Musea, Winkels, Horeca zijn misschien meer voor een
stadskaart en voor hogere zoomlevels.
Alles hangt natuurlijk ook af van de hoeveelheid. De stations op zoomlevel
12 is denk ik wel goed, maar bij zo'n hoeveelheid als in Zoetermeer
(lightrail?) lijkt het wel een beetje apart, zijn dit niet meer
halteplaatsen?

Groeten Theun,