[OSM-talk-nl] Fwd: tip voor de Foutje! editor

Richard Duivenvoorde rdmailings at duif.net
Fri Apr 11 07:13:13 UTC 2008

Martijn van Exel wrote:
> [...]

Dank, ik heb veel ideetjes, maar niet zoveel vrije tijd om er aan te
werken...

uh, ik ben niet zo'n documentalist :-( Maar ik zal er een aanmaken.

Voor potlach weet ik het niet, maar ik tracht alles zo 'REST' mogelijk
op te zetten. Dus als je een url als:
http://www.duif.net/osmfoutje/issue.php?zoom=15&lat=51.43937&lon=5.58266&layers=00000B0F&id=57
gebruikt in josm (voor het ophalen van de data), dan werkt dat al. JOSM
pakt alleen maar de zoom, lat en lon parameter eruit. Als het anders
moet, laat het me even weten.

Ik ben bij alle kaartjes uitgegaan van de resoluties/scales zoals die in
tile.openstreetmap.nl zitten. Of eigenlijk: ik probeerde zo dicht
mogelijk bij die code te blijven om het evt te kunnen mergen. De andere
kaarten zijn wat snelle kopieerslagen uit bestaande webapps van me of
uit de openlayers-examples.
Ik zal ze gelijk maken aan de geo.topf.org schalen.

Groet Richard Duivenvoorde