[OSM-talk-nl] Slides die laten zien hoe we vooruitgaan

Lambertus osm at na1400.info
Fri Apr 11 09:14:03 BST 2008

Wat voor vooruitgang wil je vooral laten zien? AND lijkt me vooral
geintresseerd in verbeteringen van voor auto's toegankelijke wegen? Zo
ja dan zijn correcties, nieuwbouwwijken, nieuwe (snel)wegen, rotondes
e.d. intressant. Wil je ook laten zien dat er veel andere data is
bijgekomen dan zijn fiets-/voet- en bospaden ook leuk om te laten zien.
Ook de Fiets-, Carnaval- en Friestalige kaart natuurlijk.

De hoeveelheid edits is nooit goed te laten zien in zijn totaalheid,
behalve in cijfers misschien. Maargoed, een paar linkjes:

- Correctie Arnhemsestraat, Apeldoorn:
<http://tile.openstreetmap.nl/?zoom=16&lat=52.18937&lon=5.96267&layers=B000000F>

- Nieuwe Noordoostelijke Stadsrondweg, Sneek:
<http://tile.openstreetmap.nl/?zoom=14&lat=53.0354&lon=5.68909&layers=B000000F>

- Voet- en fietspaden in De Maten, Apeldoorn:
<http://tile.openstreetmap.nl/?zoom=15&lat=52.19362&lon=6.00453&layers=B000000F>

- Tracks op de Veluwe:
<http://tile.openstreetmap.nl/?zoom=15&lat=52.16765&lon=5.92286&layers=B000000F>

- Nieuw rotonde afslag A9, Badhoevedorp:
<http://tile.openstreetmap.nl/?zoom=16&lat=52.3426&lon=4.76485&layers=B000000F>

- En Schiphol is ook leuk natuurlijk:
<http://tile.openstreetmap.nl/?zoom=13&lat=52.32093&lon=4.76027&layers=0000B00F>