[OSM-talk-nl] Wandelroutenetwerk (en overlays)

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Mon Apr 14 14:52:37 BST 2008

Hallo Rob,

Ik denk dat je mijn vraag gemist hebt:

heb je nog iets kunnen uitzoeken waarom knooppunt
43-47 niet geplot wordt ???

Toch nog een probleem:

Waarom wordt relatie 9643 niet weergegeven ??
(Rijswijk: o.a. Schaapweg knppnt 43-47)

2e probleem

Ik heb de indruk dat van nodes met hetzelfde nummer (die zijn er: bij 6 en 19, is geen fout)
er steeds maar één wordt weergegeven !!!

Relatie