[OSM-talk-nl] OV-map

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Tue Apr 15 06:51:01 UTC 2008

Martin,

Een ontzettend mooie bijdrage! Je noemt enige bronnen waaruit je put
voor dit materiaal (Connexxion, het Stadsgewest), maar ik mis een
verklaring dat deze ook akkoord zijn met de opname in OSM onder CC-BY-
SA. Is dit inderdaad het geval? Is deze bijdrage op persoonlijke titel
of namens het Stadsgewest?

Groeten,
Martijn
--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/

Op 14 apr 2008, om 12:43 heeft M.J. Bartelds het volgende geschreven: