[OSM-talk-nl] Wandelroutenetwerk (en overlays)

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Tue Apr 15 14:27:55 BST 2008

On Tue, Apr 15, 2008 at 2:47 PM, Jo <ml at winfix.it> wrote:
>  > is alleen nog de vraag hoeveel overlays wil je, per route ? per type kaart ?
>  >
>  Voor busroutes zou het leuk zijn om het per route te kunnen doen. Dat
>  zal echter al vrij snel onwerkbaar worden... Zelfs als je je tot één
>  land beperkt. Het is eigenlijk enkel doenbaar voor een beperkte regio.

Eigenlijk zou je het anders doen. Openlayer kan GML/KML bestanden
gewoon weergeven. Je zou makkelijk een scriptje kunnen schrijven dat
voor route X een vector file geeft voor die route. Dan zou je net zo
veel/weinig routes kunnen weergeven als je wilt.

Echt layers zou ik gebruiken voor hele netwerken, niet voor individuele routes.

Mvg,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/