[OSM-talk-nl] Fwd: Outdoor geekevent (eth0)

Ante Wessels ante at ffii.org
Wed Apr 16 18:19:16 BST 2008

Uitnodiging, iemand zin om er iets mee te doen?

Subject: Outdoor geekevent (eth0)
Date: Wednesday 16 April 2008

Beste Ante,

Ik heb je naam opgepikt aan de hand van je posts op openstreetmap.nl, het
duurde even voordat ik je email adres gevonden had, maar bij deze dus.

Wellicht had je er al van gehoord, maar wij zijn bezig om van de zomer een
outdoor geek event op te zetten met als doel gezellig samen over computers,
opensource software, content en unix kletsen.

Uiteraard vind ik dat OpenStreetmap hier bij hoort, en dus wil ik je
uinodigen op ons irc stekje om een gezellig mee te kletsen om te zien wat we
allemaal voor elkaar kunnen betekenen.
Het event is buiten, op een grasveld en iedereen dient z'n eigen pc en tent
te verzorgen, stroom, internet en andere faciliteiten worden verzorgd door
ons, maar aanvullig mogen natuurlijk gewoon meegenomen worden.

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, laat ze me horen, dan gaan we een
antwoord of oplossing zoeken.

vr gr
Jan Klopper
--