[OSM-talk-nl] Amsterdam, huizenblokken intekenen

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Thu Apr 17 11:38:27 UTC 2008

Een update, ik heb nog twee extra tags toegevoegd
* houseno:scheme-left
* houseno:scheme-right
Om aan te geven of het om een even, oneven of gemengde reeks gaat.
Toegelaten waarden zouden 'odd', 'even' en 'mixed' zijn.

Zie ook mijn posting op talk.
--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/

Op 17 apr 2008, om 11:59 heeft Martijn van Exel het volgende geschreven: