[OSM-talk-nl] Amsterdam, huizenblokken intekenen

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Fri Apr 18 09:08:49 BST 2008

Martijn, ik ben wel benieuwd naar het AND-bronbestand, heb je daar een
stukje van voor me? Dan kan ik dat ook gebruiken in de discussie die
woedt op de Engelse lijst momenteel. Ik blijf overtuigd van mijn
tagging scheme ondanks de problemen met het reversen van ways en dat
links dan ineens rechts is.
--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/

Op 18 apr 2008, om 09:51 heeft Martijn van Oosterhout het volgende
geschreven: