[OSM-talk-nl] Amsterdam, huizenblokken intekenen

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Fri Apr 18 10:19:49 BST 2008

Goed punt. Kleine verschuivingen (<10m) zijn denkelijk correcties en
zullen geen invloed hebben op de huisnummerranges. Bij grotere
verschuivingen moet er een visuele check komen (of gewoon niet
importeren).

Idee, zullen we vragen of het bij AND mag plaatsvinden? Vinden zij ook
leuk denk ik. Kunnen we nog eens van gedachten wisselen over de rest
van de data met de mensen die het weten kunnen.

Martijn
--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/

Op 18 apr 2008, om 10:46 heeft Floris Looijesteijn het volgende
geschreven: