[OSM-talk-nl] Nederlandse OSM flyer!

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Mon Aug 25 17:53:59 BST 2008

Ze zijn er!

http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Image:Dutch_openstreetmap_flyer.jpg

Als enigzins laat OSM verjaardagskado meteen maar een speciale surprise:

De eerste 10 mensen die reageren krijgen er gratis en voor niks een aantal
opgestuurd!

Stuur me je adres (niet via de mailinglist!) en hoeveel je er wilt hebben,
(maximaal 10) en ik stuur je ze toe.

Op de voorkant staat een algemeen verhaaltje en een screenshot van
Potlatch. En op de achterkant een demonstratie van de mogelijkheden: De
gebouwcontouren in Almere en de Carnavalskaart.

Ik heb ze vooral gemaakt om bij je te hebben tijdens het mappen zodat je
geinteresseerde mensen iets mee kunt geven. Daarnaast kunnen ze natuurlijk
uitgedeeld worden op de OSM gebruikers dag/SoftwareFreedomDay.

Groet,
Floris