[OSM-talk-nl] bounderies

Skywave rjtehpwn at gmail.com
Mon Dec 1 23:36:45 UTC 2008

Grenzen lopen wel degelijk door gebouwen heen, teminste ik heb verhalen
gehoord van zowel landsgrenzen als provinciegrenzen (huiskamer in
Gelderland, keuken in Brabant enz.). De grenzen zijn rechstreeks uit de AND
data. Ik heb net even op viamichelin gekeken (enige die ik ken met
gemeentegrenzen) en die komt best overeen. Maar indien je het beter weet zou
je het moeten verbeteren. Maar de bebouwde kom borden zijn anders dan dan
gemeentegrenzen, kan ik je wel vertellen.