[OSM-talk-nl] bounderies

Cartinus cartinus at xs4all.nl
Tue Dec 2 01:45:29 UTC 2008

On Tuesday 02 December 2008 00:40:33 Stefan de Konink wrote:
> Kadastrale grenzen lopen *niet* door gebouwen heen. Dus een voordeur en
> de rest van een woning liggen in 1 land/provincie.

Da's niet waar. Er staan in Baarle-Nassau/Hertog genoeg huizen waar de
landsgrens dwars doorheen loopt. Sommige zijn oud, andere zijn vrij nieuw.
Het meest recent gebouwde geval (voor zover ik weet) staat in een
nieuwbouwwijk uit de jaren zeventig.

On Tuesday 02 December 2008 00:40:13 Lambert Carsten wrote:
>  Lekker handig met belastingen en andere
> regelingen (bouwbesluit enz)!

Je betaalt belasting daar waar je voordeur zit.

--
m.v.g.,
Cartinus