[OSM-talk-nl] kaarten met wat beperktere informatie

Gert-Jan Braas braas at steckelfisch.nl
Tue Dec 2 15:28:13 UTC 2008

Hoi,

ik ben me wat aan het orriƫnteren op het gebruik van Openstreetmap i.c.m.
OpenLayers.

De bedoeling is dat er een kaart gebruikt wordt met een focus op vaarwegen.
Is er ergens een pagina of een Howto die uitlegt hoe ik de tile-server kan
aanroepen zodat ik aangepaste afbeeldingen kan verkrijgen?

De bedoeling is: duidelijk aangegeven vaarwegen, met wat minder 'wal
gegevens' en die ook in een lichtere kleur weergegeven.

Of moet ik dan een eigen tile-server in elkaar zetten.

bij voorbaat dank,

Gert-Jan Braas