[OSM-talk-nl] Lijst met straatnamen en plaatsen

Gert Gremmen g.gremmen at cetest.nl
Tue Dec 23 12:43:21 UTC 2008

lambertus,

bedankt...

ik ga eens stoeien met osmosis

een paar buitenlandse straten en plaatsen is niet
zo'n probleem. Ik wil voornamelijk een programma
schrijven dat alle (spel)fouten uit de adressering haalt.
dat kan ook  eventueel met de postcode data van stefan,
en dan kan ik waarschijnlijk ook foutieve postcodes
corrigeren.

Gert Gremmen

Openstreetmap.nl  (alias: cetest)