[OSM-talk-nl] Kanaleneiland [was Re: Treinstations op de NL-tileserver]

Paul Berendsen paulbe at xs4all.nl
Sun Dec 28 14:49:28 UTC 2008

Als je op tile.openstreetmap.nl de Mapnik-layer kiest, zie je de
symbooltjes wel.

(Bank/ATM, postkantoor, recycling en sneltramhalte zie ik, maar een openbaar toilet zie ik niet, moet die er ook op staan?)

http://tile.openstreetmap.nl/?zoom=18&lat=52.07458&lon=5.09434&layers=000000B0F

De andere link gaf de "SpeeedLayer" weer, dus misschien was het wel de
bedoeling dat daar geen symboltjes op staan ?

Moet het overigens niet /Hammarskjöldhof/ met puntjes zijn ?  Zie
http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=31792