[OSM-talk-nl] Regular Expression

Rob rob at coolbegin.com
Fri Feb 1 09:57:46 UTC 2008

hier een stylesheet die ik het doet, misschien niet helemaal optimaal
geprogrammeerd

<xsl:stylesheet version="1.0" xmlns:xsl="
http://www.w3.org/1999/XSL/Transform" xmlns:osmxapi="
http://www.informationfreeway.org/osmxapi/0.5">
<xsl:output method="html" encoding="iso-8859-1"/>
<xsl:template match="/">
<xsl:for-each select="osm/node/tag[@k='name:carnaval']">
</xsl:for-each>
</xsl:template>