[OSM-talk-nl] tile.openstreetmap.nl en Google search

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Fri Feb 1 13:11:26 UTC 2008

2008/2/1 Lambertus <osm at na1400.info>:
> Ok, PHP dus, nou ben ik geen webdevver, maar als we nou de HTML tekst
> vervangen door iets als:

Ok, als ik PHP zou installeren zou dat waarschijnlijk kunnen, maar...

Een stapje terug: ik kan nog steeds geen tile.openstreetmap.nl link
uit google krijgen dus is snap nog steeds niet het probleem. Als de
link in google een permalinnk heeft naar en andere layer kom je nog
steeds fout terecht, ondanks wat wij hier veranderen.

Wat is *precies* de link dat google geeft?

Mvg,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/