[OSM-talk-nl] FietsRouteNetwerk / Fietsknooppuntennetwerk

Joris Meijerink meijerink at gmail.com
Sat Feb 2 14:02:23 UTC 2008

Gisteren had ik iemand aan de lijn na aanleiding van een bericht over de
carnavalskaart. Hij vond het openstreetmap een erg mooi initiatief en
vroeg of wij ook op de hoogte waren van www.fietsroutenetwerk.net. Ik
kon eerst niks van vinden in het talk-nl archief dus dacht ik dat onder
de aandacht te brengen van iedereen, maar zie nu dat
fietsknooppuntennetwerk hetzelfde is, en dat daar al wel het nodige over
te vinden is in het archief.
http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-nl/2007-May/000663.html
Is er inmiddels al een wiki pagina over?
http://www.mail-archive.com/talk-nl@openstreetmap.org/msg01055.html

Het hele netwerk voor Brabant is inmiddels voor de gps beschikbaar
gesteld door het Brabants Bureau voor Toerisme.
http://www.routebureaubrabant.nl/nieuwsdetail.aspx?id=76 Hier
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Bestaande_geodata_hergebruiken#Wandel-_en_fiets-paden
staat bbt nog niet bij, misschien ook maar eens een mailtje aan wagen?