[OSM-talk-nl] FietsRouteNetwerk / Fietsknooppuntennetwerk

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Sun Feb 3 12:05:13 UTC 2008

Hier zijn al wel eerder discussies over geweest. Zie een thread rond
30 oktober met de titel 'Fietsroutes'. [1]

Het lijkt mij heel erg voor de hand liggen om bijvoorbeeld bij het IPO
aan te kloppen voor deze data. Ik neem aan dat de routenetwerken
gefinancierd worden door de provincies. Op de site van het IPO[2] vind
ik zo gauw geen info. Ik heb daar bij IPO helaas geen contacten, maar
ken wel iemand die dichtbij het routenetwerk op de Veluwe zit.

Als het zo is dat de fietsroutenetwerken met overheidsgeld worden
geïnitieerd en onderhouden, vallen ze onder de WOB lijkt mij, en
kunnen we iets beginnen.
Lijkt me een heel waardevolle aanvulling.

Wie wil hier eens verder naar kijken?

[1] http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-nl/2007-October/003635.html
--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/

Op 2 feb 2008, om 15:02 heeft Joris Meijerink het volgende geschreven: