[OSM-talk-nl] FietsRouteNetwerk / Fietsknooppuntennetwerk

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Sun Feb 3 14:36:39 UTC 2008

Ja, dat is inderdaad een verkeerde aanname (van mij).
Maar de IPO als ingang kiezen om toegang te krijgen tot de data lijkt
mij desniettegenstaande de goede manier.
Maar volgens mij zeg jij dit ook..? Ik begrijp niet wat je bedoelt met
'de normale manier'.

--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/

Op 3 feb 2008, om 13:09 heeft Stefan de Konink het volgende geschreven: