[OSM-talk-nl] GPS-coordinaten van fietsknooppunten Noord-Brabant

Foppe Benedictus foppe.benedictus at knkv.net
Wed Feb 6 09:15:46 UTC 2008

Jaap-Andre de Hoop schreef:
| Hallo,
| Weet niet zeker of ik vanaf dit mailadres naar de lijst kan mailen, dus
| ook even cc naar Joris.
|
| Een of andere pipo heeft die route (inclusief andere regio's) met zijn
| gpsje gereden en die mogen we gebruiken, zou iets in de wiki te vinden
| moeten zijn.

Is die 'pipo' van http://www.gpsfietsroutes.nl? want dat is de enige op
de wiki[1], die toestemming heeft gegeven, maar op die site kan ik
alleen de LF routes vinden, die ik voor de regio Enschede[2] nu aan het
invoeren ben (ruime regio...), ik kan de knooppunten helaas niet
downloaden van die website (zou dat graag doen, zodat ik ook die in kan
voeren.

Foppe

[1]
<http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Bestaande_geodata_hergebruiken#Wandel-_en_fiets-paden>
[2]
<http://www.gravitystorm.co.uk/osm/?zoom=11&lat=6838832.07704&lon=761235.56059&layers=B00>

| Groets,
|
| Jaap-Andre

Indien dit voor commerciƫle doeleinden is dan graag nadere afstemming
met ons.