[OSM-talk-nl] Scriptje om tiles te downloaden en aaneen te plakken

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Mon Feb 11 15:57:55 UTC 2008

We hebben al eens een kaart van Amsterdam gemaakt op zoomlevel 16 voor
een mapping party. Dat heeft Rob Aerts destijds gedaan. Ook is er eens
een poster gemaakt van Nederland, ook daar zal wel automatiek aan te
pas gekomen zijn.
En er is ook nog Kosmos [1] mar dat is volgens mij geen stitcherscript
maar een renderer.

[1] http://igorbrejc.net/kosmoshome

--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/

Op 11 feb 2008, om 16:44 heeft Maarten Deen het volgende geschreven: