[OSM-talk-nl] Reminder: Mapping Party Enschede, komend weekend!

Martijn Pannevis openstreetmap at panman.nl
Fri Feb 15 10:09:26 UTC 2008

Ik ben zeker bij de tech meeting. Die begon om 12 uur, toch, of is hij
een uur vervroegd?
En er waren carpoolplannen: Wie vertrekt er nog meer uit omgeving Amsterdam?
Ik was van plan rond een uur of 10 te vertrekken, per auto, en eind van
de middag terug te rijden, maar volgens mij waren er meer Martijns met
een vervoersprobleem.
Anyone?
Groeten,
Martijn Pannevis.