[OSM-talk-nl] Reminder: Mapping Party Enschede, komend weekend!

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Fri Feb 15 12:13:52 UTC 2008

Ja, zeker leuk en nuttig! Er zijn GPS-apparaten om voor de duur van de
party uit te lenen en er zijn ervaren mappers die je de kneepjes van
het vak kunnen bijbrengen.

Ik hoop tot zaterdag,
Martijn
--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/

Op 15 feb 2008, om 12:11 heeft Dieter Van Uytvanck het volgende
geschreven: