[OSM-talk-nl] Nederlandse Fietskaart

Joris Meijerink meijerink at gmail.com
Fri Feb 15 22:51:17 UTC 2008

Ik ben bezig geweest met het stylesheet, ik ben nog niet verder gekomen
dan kleuren wijzigen, het toevoegen van zo'n plaatje bij een node lijkt
toch moeilijker dan het op eerste gezicht lijkt.

ik denk iets in deze trant:

<Style name="rcn">
    <Rule>
      <Filter>[network] = 'rcn'</Filter>
      <ShieldSymbolizer name="rcn_ref" face_name="DejaVu Sans Bold"
size="11" fill="#336633" file="cycle_node_nl.png" type="png" width="17"
height="17" />
    </Rule>
</Style>

Alleen is een ShieldSymbolizer dan volgens mij weer meer om een kenmerk
om de zoveel meter in een weg te plaatsen (A13 oid) en niet om aan een
node te hangen, maar dat kan ik mis hebben.

Kan er, met het stylesheet die ik heb aangepast, al een fietskaart
worden aangemaakt op de tile server? Ik weet niet of het layer gedeelte
wel goed is dat lijken gegevens zijn voor dev.openstreetmap.org en niet
voor openstreetmap.nl

alvast bedankt

gr Joris