[OSM-talk-nl] Fietsroutenetwerk-punten automatiseren?

Bert Muijtstege bert_muijtstege at hotmail.com
Sat Feb 16 12:39:55 UTC 2008

> Date: Sat, 16 Feb 2008 12:19:54 +0100> To: talk-nl at openstreetmap.org> From: meijerink at gmail.com> Subject: Re: [OSM-talk-nl] Fietsroutenetwerk-punten automatiseren?> > > > Kosmos gbruikt geen stylesheet maat een textbestand voor het renderen.> > Helaas kan Kosmos (nog) geen relaties renderen, dus de routes kun je > > nog niet zichtbaar maken, maar dit staat op de todo list..> > Dat textbestand bedoelde ik ook ... want normaal komen die knooppunten > er dus niet op te staan.> zie bijgevoegde file
kijk op de laatste regel om de nummers als in de png te krijgen > Wedden van niet, ok, ik speel vals ;) Zie bijgevoegde png (is een backup van gisteren)
Hierin staan alleen de nodes met network = rcn    :-))> > > Er is een duidelijk onderscheid tussen de punten die handmatig zijn > ingevoerd en de punten die dat niet zijn. Als er iets dubbel op de kaart > staat, is de node met de tag source_rcn='gpsroutes.nl' gewoon het > haasje, de extra tag's van de node dan. Dit is dus niet het geval!!!!nodes die er stonden hebben dus ook die tag gekregen, dus voor het verwijderen goed kijken of de node al een relatie heeft met een fietsnetwerk.Ook bestaan er tags zonder network = rcn en deze worden wel gerenderd wanneer er een recn_ref in staat> > > Note:> > Mijn reactie gisteren was misschien wat kort door de bocht, maar ik > > kwam er gisteren achter dat er ook iemand mij spaarzaam bij elkaar > > gefietste fietspaden heeft verwijderd....> > Het was laat en je dacht een hoop werk verloren te zijn, ik kan me er > iets bij voorstellen. We zijn niet met relaties aan de slag geweest, dus > fietsroutes zouden niet door onze actie zijn verdwenen.> > gr Joris> > > > _______________________________________________> Talk-nl mailing list> Talk-nl at openstreetmap.org> http://lists.openstreetmap.org/cgi-bin/mailman/listinfo/talk-nl
Probeer Live Search: de zoekmachine van de makers van MSN!
http://www.live.com/?searchOnly=true