[OSM-talk-nl] Online Style editor

Martijn Pannevis openstreetmap at panman.nl
Wed Feb 20 12:26:48 UTC 2008

Hoi!
Zoals al eerder toegezegd wou ik werken aan een style editor voor OSM
styles. Vooral om ze eenvoudiger te bewerken.
Ik heb daarvan inmiddels een eerste, niet werkende, opzet gemaakt. Er
kunnen hier files geladen worden, bewerkt, en opgeslagen.
De file wordt nog niet daadwerkelijk gebruikt voor renderen, maar dat is
uiteraard wel zsm de bedoeling.(zodra de nl server php heeft).
Files zijn publiek editable, dus door iedereen overschrijfbaar. Als je
dus mooie dingen hierin maakt, sla ze dan zelf ook even op. (via de
download link).
Deze mail is vooral bedoeld voor opmerkingen. Dat het nog niet werkt,
weet ik, maar wellicht dat er ook aan dit prototype al wat te verbeteren
is. Als iemand een online valitaton tool kent voor de OSM stylefiles,
wil ik die bv graag koppelen. Andere features zijn ook welkom (maar ik
beloof niets, qua implementatie!)
De preview staat op http://nulaz.com/~panman/panman/osmedit/
Groeten,
Martijn Pannevis.