[OSM-talk-nl] Online Style editor

Martijn Pannevis openstreetmap at panman.nl
Wed Feb 20 16:06:50 UTC 2008

Ik wou het renderen zoals er nu al staat (maar hardcoded) als je op view
klikt.
Misschien met een paar keuzes, qua zoomlevel.
Dat wordt binnen een paar sec gerenderd, en zou dus wel live moeten
kunnen (al is het niet zo responsive als je gmail). Dat is dus niet alle
tiles, maar alleen het stukje dat je daar ziet.
Colorpicker had ik ook al bedacht, die moet er zeker komen.
Verder is het opsplitsen van die stylesheet niet zo heel handig, want
uiteindelijk moet het 1 ding worden voor het renderen. Dan moet je dus
weer aangeven wat je daarvoor wilt hebben (samenvoegen is dan geen
probleem).
Groeten,
Martijn Pannevis.