[OSM-talk-nl] GPS-coordinaten van fietsknooppunten Noord-Brabant

Joris Meijerink meijerink at gmail.com
Thu Feb 21 09:52:01 UTC 2008

Dit kreeg ik terug van BBT. Jammer, maar dit is natuurlijk nog niet het
laatste. Ik wil nog een mailtje sturen met het idee dat we elkaar, juist
in het up to date houden, kunnen versterken enz.enz.. Ook is het voor
ons natuurlijk mogelijk updates te verwerken. Nog meer punten die ik zou
kunnen aanvoeren?

gr Joris