[OSM-talk-nl] Enschede Party

Joris Meijerink meijerink at gmail.com
Fri Feb 22 16:45:53 UTC 2008

Martijn van Oosterhout wrote:

> Erm, de NL tileserver heeft nu 1/4 van een 2GHz Xeon. Dus als je meer
> dan een 500MHz CPU hebt dan ben je al sneller uit...
>
> Mvg,

Hum dat klink goed .. ik heb hier nu een dual PIII 500mhz staan die ik
als webserver gebruik, die wordt binnenkort vervangen door een dual PIII
1Ghz. Ik denk dat ik die in z'n vrije uurtjes dan ook maar eens aan de
slag moet zetten.
Ik heb hier trouwens nog wel wat hardware liggen in de PIII 500 / 600mhz
categorie waar ik niets meer mee doe. Alleen geen kast en van sdram
geheugen heb ik niet veel liggen. Iemand die ik blij kan maken? Hum ...
distributed tile rendering.